20 september 2010

Nytt ullpledd


Da jeg var på jobben på lørdag så fant jeg plutselig ut at jeg skulle kjøpe meg et ordentlig ullpledd! 100% ull er ikke kaldt, det kan jeg love deg :)
Prøvde det i går kveld da det var litt kaldt inne på hybelen og det ble skikkelig varmt og godt under det. Kan ikke sammenliknes med et vanlig fleece pledd!

Berger ullpledd fra Høie er kanskje litt kostbare, men er verdt hver en krone :)


459 kroner kostet dette pleddet og jeg angrer ikke et sekund :)

Ha en fin dag videre.:)

- Alexander -

2 kommentarer:

Det lille huset med druehagen sa...

Visste du at Berger er et sted i Svelvik der de lagde pledd, vogsposer, dyner og puter:) De "ekte" Berger pleddene koster opp mot 2000,-, helt sant:) ,men Høye har lagd et flott pledd! Kos deg i høstkulden med pleddet!
Klem Gro-Beate

Anonym sa...

hvorfor ikke:)