13 september 2010

Kremmerhus inspirasjon


Her kommer en ny Kremmerhus inspirasjon til dere. Dette er nok en av mine yndlings butikker her oppe i kalde Finnmark, rett og slett fordi det er en av få ordentlige interiørbutikker vi har.
Er bare synd det er så lenge siden jeg har vært der og at sist jeg var der var det bare salg og tull. Nå er nok butikken i Alta nok en gang fylt opp med nye varer ! :)

Lilla er definitivt kommet for å bli i interiørverdenen! De snakker bare tull de som sa i sommer at lilla er på tur ut. Lilla er kommet for å bli, enkelt å greit!
Tenk på den tiden hvor lilla bare var i hjemmet tre-fire uker i desember hvert år..

Liker denne stilen så godt og har skikkelig lyst på en slik termos og et sånt lekkert sengteppe :)
Er bare så vanskelig for å bestemme seg for en bestemt stil for tiden, finnes så mye fint!
I tillegg ser hybelen min ut som en furuskog! Alle veggene er trehvite, møblene som sto her er trehvite og på toppen av det hele har jeg en GRØNN sofa.. På det nye hybelhuset håper jeg på at de har malt veggene hvite og kjøpt hvite og lyse møbler. Det hadde vært kjempebra..:)

Ha en god kveld videre!

- Alexander -

4 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Fant deg inne hos Bolig blogg!
Kjempe flott blogg du har!

Å JA!Mykje lekkert hos Kremmerhuset..

Kjempe koseleg heime hos deg:)
Green Gate..Me like;)

God onsdag♥

Klem frå Astrid:)

Camilla sa...

Tror jeg må innom Kremmerhuset en dag igjen, alltid så mye fristende der.

God helg!
Klem, Camilla.

Anita sa...

Fin blogg du har:)
Kremmerhuset har ofte masse fint, og til greie priser:)

Artig at du er med hos Bolig Pluss!!

Klem Anita B

M by M sa...

Hei Alexander :-)
Endelig en gutt som blogger om interiør. Jeg liker det :-)
God helg