23 august 2010

Slik bor jeg


Jeg lovte der bilder av hybelen min, men gjett hva som skjedde da jeg skulle ta bilder! Selvfølgelig var kameraet tomt for strøm og gjett hvor laderen ligger.. Riktig, hjemme i Igeldas. Smart!

Heldigvis tok jeg noen prøvebilder på dagen i dag så da får de duge for en stund ;)

Man kommer inn først til en liten gang som ikke er på noen av bildene. Deretter kommer man til rommet. Her har jeg plassert godstolen og senga i bakgrunnen :)
Kastet ut ALLE møblene som var her, så nå har jeg bare mine egne i bruk ;)
Bortsett fra den lille hylla på venstre siden der ;)

Her har jeg vannkokeren, microen og toastjernet. Pluss litt glass, kopper, bestikk og sånt man bruker på rommet for å slippe å gå til kjøkkenet ;)
PS! Dette bilde er tatt før jeg hadde puttet alle tingene inn der!

I hjørnet har jeg et lite kjøleskap og tv-en min :)

I det andre hjørnet har jeg jakker og sånt som er for stort til å være i den lille gangen :)



I den lille gangen som jeg snakker om er det også et stort skap med plass til alle klærne mine, tørrmaten min, håndklær, sengklær, duker, sko, ja nesten alt ;)
Kommer med litt mer bilder når jeg før strøm til kameraet mitt!

- Alexander -

1 kommentar:

Camilla sa...

Riktig så koselig der, ja! :) Tror du kommer til å få et kjempefint år i Hammerfest!
Men det forundrer meg at de ikke har malt veggene i lyse fine farger, det ville jo gjort en hver elevhybel mye triveligere, enig? :)

Et lite tips; (om du ikke visste det fra før?) Hammerfest har Finnmarks koseligste interiørbutikk, nemlig Nr. 19!

Ha en fin dag på skolen!

Klem fra Camilla :)