05 august 2010

Mitt nyeste pute innslag


Her kommer det første interiør relaterte innlegget fra meg på lang tid..
For en god stund tilbake siden fant jeg en pute på Kremmerhuset (regner ikke med at det var noe sjokk).. Uansett, så passet denne puten perfekt til resten av mine prikkete ting ;)

Og sammen med min lilla pute i stolen ble den kjempefin!
Har ikke noe i mot å bruke lilla og rødt i lag egentlig. Man må jo liksom bare lage litt sommer inne når vi ikke ser noe til den ute..:)


Perfekt match med mine prikkete ting :)

Pluss at denne puten hadde en bakside jeg kan bruke om jeg plutselig skulle gå lei den andre siden ;)

Veldig kort.. Men veldig interiør relatert ;)

- Alexander -

4 kommentarer:

Alise sa...

Sv: Slapp av! Jeg jobber meg jo i hjel her:p

Camilla sa...

Velkommen inn til meg for en veldig hyggelig overraskelse =)


ps...giveawaytrekning.

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Så koselig blogg du har da :)

Camilla sa...

Jo, det beste er nok vann fra krana, men akkurat VOSS vannet er spesielt godt når sola skinner! ;) Engangstilfelle ;)