29 august 2010

Min nye hybel


Noen som så bildene av den knøttlille hybelen min som jeg la ut i forrige uke? Den hybelen er bare å glemme nå! Har nemlig fått en mye større og mye finere hybel i slutten av forrige uke. Jeg ble kjempeglad da hybelmannen ringte og sa at jeg kunne flytte inn på en ny hybel, samme kvelden omså!
Nå fikk jeg to rom, et soverom og et kombinert kjøkken og stue. Bad deler jeg med kun en person istedet for å dele med fem andre ;)

Bruker noen av møblene som sto her så til opplysning så er ikke sofaen min! ;)

Men god stolen har selvfølgelig fått den beste plassen, rett foran tv'en ;)

Sjekk det stygge møbelstoffet! Herregud altså :p

Skrivebordet ble til tv benk:)

Og kjøkkenet er helt perfekt for meg! Ikke for mye og holde reint ;p

Men på soverommet er det lov å rote littegranne!

I morgen skal jeg dra på shopping så vi blogges!

- Alexander -

3 kommentarer:

Annbjørg Sivertsen sa...

Så koselig du har det. Men va litt sånn furumareritt...tenk kor lyst å fint det hadde blitt med hvite vegga! :)

Alexander Mathisen - Interiørbloggeren. sa...

Annbjørg; Ja, det hadde virkelig gjort seg om dem bare kunne spandere litt maling på de her hyblan! Ellers e dem jo ikke så alt for verst ;)

- Alexander.

aase sa...

Så heldig du var som fikk større plass da Alexander. Kanskje du får lov å male om du spør. Kan jo godt hende huseier kan betale maling om du maler selv.......