18 august 2010

Jeg lever faktisk fortsatt!


Tålmodige blogglesere! Jeg vet at denne sommeren har vært en skuffelse. Lite blogging fra min side men skal ikke komme med noen unnskyldninger i dag. Det er bare selve latskapen som har tatt over meg. Kreativiteten er det sånn bob, bob med. Bruker den på jobb, hver dag! Men når jeg kommer hjem så har jeg liksom ingen interessante ting å blogge om.

For noen uker siden fikk butikken jeg jobber på ny Black Design katalog. Personlig synes jeg Black Design begynner å bli litt gammeldags og henger litt etter i tiden. Noe man lett kan se i denne katalogen med tanke på at flere av stilene de kjører her faktisk er på tur å bli litt borte i den virkelig interiørverdenen. Jaja, de prøver vel så godt de kan! ;)

Siden jeg er med i Black Design Club fikk jeg noen smakebiter på mail i dag;

Skikkelig høstlige farger, selv om de kanskje ikke var så heldige tekstilene ?

Disse skålene med tekst synes jeg var veldig søte! Minner utrolig mye om Kremmerhuset sine skåler som de har hatt i flere år? Nok et eksempel på at de henger litt etter i tiden..
Alle skålene kommer forresten med hvit tekst i stedet for det vi ser på bildet, bortsett fra den hvite skålen så klart ;)

Selv liker jeg veldig godt slike lykter og te lysglass og i den herlige lilla fargen så havnet de øyeblikkelig på min ønskeliste :)

En slik stil har jeg lenge ventet på fra Black Design. Men tror de er litt sent ute ettersom at shabby chic blir mer og mer borte i høstens interiør trender som går mye på rene linjer og grå, beige, svarte og mørke farger. Veldig fine rammer som jeg garantert vil kjøpe, men litt sent ute for å følge tiden ?

Bildene var jo bare kjempelekker og satser på at jeg blir rik og får kjøpt den avlange på høyre siden ;)

Føler at dette ble et veldig negativt innlegg mot Black Design, men det er det altså ikke! Prøver bare å få frem at de henger litt etter i tiden, selv om mange ting faktisk er fine :)
Regner med at min arbeidsplass får hyllene fylt opp med disse varene ettersom vi ikke har så mange leverandører på dette området, enda ;)

Til helgen flytter jeg inn på en 10 kvm stor hybel i Hammerfest så bare følg med! Regner med å komme sterkere tilbake i løpet av høsten ettersom jeg skal innrede et helt nytt rom :)

- Alexander -




1 kommentar:

Camilla sa...

Jøss! Du lever! :D

Ja, Black Design er litt "out of date", spør du meg :) Men forundrer meg ikke om vi kommer tilbake til den stilen igjen om ikke så mange år, alt går i bølgedaler :)

Kan du si noe om hvilke andre leverandører dere får på butikken?

-Camilla