23 august 2010

Jeg bor på hybel


Haha, trudde du at du skulle få se hybel bilder nå? Nei. Ikke enda..
Hybelen min er ferdig innredet og dekorert men skal ta bilder når det blir mørkt og kveld ute :)
I dag hadde jeg forresten min første skoledag her i Hammerfest. Vi var hele ni stykker som dukket opp i klassen min til første skoledag. Ikke mange det nei! Det her kommer nok helt sikkert til å bli et kjempe trivelig år :)

Legger ved et bilde av utsikta fra hybelen som egentlig ikke er så verst når man sammenligner med de på baksiden som ser rett i fjellet og på veien. Her har jeg utsikt over hele byen ;)
Det "buede" bygget der bak er forresten min skole!

Uroen min fra Black Design har allerede funnet sin plass i vinduet. (Usj, burde vaske det vinduet egentlig).

I kveld kommer bilder av hybelen min så følg med!

- Alexander -

2 kommentarer:

Inger-Lise sa...

Hei Alexander:)
Kjempefin blogg du har fått deg. Ser du er på plass på elevhjemmet og jeg trur pinade meæ at du har fått det samme rommet jeg hadde når æ bodde der. :) Hårføner treng du ikke der, for der blåser det alltdid. Du må ordne dæ piggsko til vintern, for den bakken e livsfarlig på vintern.hehe
Kos deg kjempemasse :)

Alexander Mathisen - Interiørbloggeren. sa...

Inger-Lise; Haha, tenkte på den der bakken da æ gikk opp i ste. Gruer meg til å gå opp der i snefokk og på glattisen! Har senga rett nedfor vinduet og kjente at håret fløy litt opp da æ lå der i natt ;o

- Alexander