26 august 2010

Giveaway snart?


Kanskje jeg må ha en liten konkurranse på bloggen snart?
Det synes jeg virker kjempespennende!

Satser på å finne noen fine ting i løpet av neste uke kanskje?
Kan love dere mange gode interiørkjøp i neste uke! Jeg får bankkortet mitt hit til byen (Pengeboka har altså vært borte, men dukka opp på Rema 1000 i går etter fem dager borte!)

Ramme
Tror disse rammene blir mitt første kjøp! Kun 89 kr fra Black Design. Kjempefine og passet meg perfekt!

Candy kjøleskap
Etter det skal jeg hente og betale det nye kjøleskapet som jeg skal legge av i dag! :)

Som du kanskje skjønner, om du vet hvordan jeg og penger fungerer i lag så skjønner du at hybelen min kommer til å bli helt ny om ikke lenge!
Venter både stipend og litt lønn ;)

- Alexander -

1 kommentar:

Camilla sa...

Giveaway, jatakk! :) Kanskje noe fra nr. 19 ;)