30 august 2010

Første GreenGate produkter


I dag har jeg kjøpt mine første GreenGate produkter. En latte kopp, en skje og en liten skål. Skikkelig søte greier alt sammen! Prisen trenger man ikke snakke om for man har rett til å unne seg noe finten gang i blant ;)

Tingene er kjøpt på en liten interiørbutikk med en liten kafe i kroken som kalles nr. 19! Anbefalt til meg av Camilla :)

Duken er forresten også ny men den kommer jeg mer til seinere ;)

I kveld blir det kaffe eller te i denne nydelige koppen!

Og kanskje noen gresskarkjerner i denne skålen ? ;)

Hybelen er kjempefin i dette øyeblikk!
Hadde skikkelig "grønne" dilla og prikke dilla! Bare vent å se..

- Alexander -

2 kommentarer:

Fjordlykke sa...

Nydelig!!! En av mine favoritter fra GG. Jeg har masse i lysegrønn på hytten, og det lyseblå med prikker hjemme.

Kos deg med en kopp te, som smaker ekstra godt i en GG kopp:)

Camilla sa...

I love Green Gate! :) Alt smaker så mye bedre i en lattekopp fra GG!

Ha en fin uke!
-Camilla