03 august 2010

Er kreativiteten min blitt borte i rotet/klærne?


Hei mine lesere! Nå er jeg tilbake fra en uke på 4h leir i Moelv. Kom vel egentlig hjem på søndag men er ikke kommet helt inn i denne vanlige rytmen enda. Det har stort sett gått i soving siden jeg snublet over dørstokken. Men sove må man gjøre ! ;)

Har hatt en utrolig morsom uke hvor jeg har opplevd kjempemasse; Truffet nye folk, gamle folk, sett sola, hatt besøk av regnet, badet, shoppet, sovet alt for lite, besøkt Prøysen huset, stylet et kalv, besøkt Hunderfossen familiepark pluss mye, mye mer! :)

Akkurat nå ser rommet mitt ut som et H******! Rett og slett ;(


Jeg er sikkert verdens tregeste å pakke ut saker og ting og holder fortsatt på. Sitter akkurat nå å vurderer om jeg skal gidde og fiske kleshaugen eller bare la den ligge frem til jeg flytter om under 20 dager! Stress bare ved tanken ! ;(

I løpet av morgendagen lover jeg et interiørrelatert innlegg. Noe som denne bloggen faktisk er om. Føler at kreativiteten min er blitt noe svekket denne sommeren og at jeg må gjøre noe for å få den på topp igjen!
Kanskje noen nye møbelinnkjøp? Men det er hysj hysj til mamma og pappa som mest sannsynlig ser på meg som shoppoholiker allerede ;)

- Alexander -

2 kommentarer:

Marthe sa...

Heihei! Send meg adressen din på marthe.jensen@gmail.com så kommer pay-it forward gaven din snart i posten.

Håper du snart finner igjen kreativiteten din!

Ha en fin kveld!

Camilla sa...

Venter spent på hvilke interiørkjøp du har fått med deg fra Moelv :)