04 juli 2010

Nytt digitalkamera snart i boks!


Når lønnen min kommer inn på kontoen om noen uker vet jeg i alle fall en ting jeg skal kjøpe. Nytt digitalkamera! Er så grusomt lei av å bære rundt på det store speilreflekskameraet når jeg bare skal ta bilde av småting og tang. Liker ikke å måtte ta med det store kameraet for å kunne ta bilder av ting. Derfor skal jeg ha et digitalkamera som jeg enkelt kan putte i lomma og bare dra avgårde med det ;)



Synes dette kameraet passer meg perfekt. Gode bilder samtidig som det ikke er så stort. Uten knapper og ting og tang som jeg ikke forstår. Man trykker bare lett på skjermen for å ta bilde og enklere kan det strengt talt ikke bli ? :)
I tillegg hadde det en egen barnemeny som skulle gjøre det så enkelt som mulig. Ingen tekst men bare animasjons bilder som man skal trykke på for å endre innstillingene..
Gleder meg allerede!

- Alexander -

2 kommentarer:

Huldra sa...

Greit med et lett og hendig kamera man kan putte i lommen. Er fullstendig fotofil selv, og låner et digert og tungt kamera. Det sier kanskje seg selv at de første bildene hadde stor slagside..?

Siden jeg synes bloggen din er spennende, har jeg inlemmet deg som en av seks som har fått en utfordring fra meg. Du finner den inne i dagens blogginnlegg.
Har du lyst har du lov, og ønsker du det ikke så lar du vær. :)

Ha en fortsatt super dag! :)

Malin sa...

Ja, det kan være slitsomt å bære rundt på speilrefleksen, kjenner til det.. Det kamera så snerten ut, du får skrive ett innlegg om hvordan du syns det er da :)