12 juli 2010

Min helg på Midnattsrocken i bilder :)


Er egentlig ganske trøtt og sliten etter en langhelg nede på Brennelvneset med noen lange kvelder med jobb dagen derpå. Ikke bra!
Nå er det over og jeg trodde jeg skulle sove godt hele natten! Den gang ei. Her ligger jeg. Klokken er fem og jeg skal stå opp om to timer for å gjøre meg klar til jobb.
Jaja, sov jo hele ettermiddagen og kvelden så er vel ingen krise egentlig ;)

Wig Wam

Sunstroke Project fra MGP

Kent

Kent

Jan Andre :)

Tonje og Elise

DumDum Boys (?) Trur det..

DDE

Daniel og Cathrine

Alise

Jan Andre og Alise

Alexander With

- Alexander -

2 kommentarer:

Camilla sa...

Ser ut som at det har vært en fantastisk "rockehelg"! Sjøl holdt jeg meg hjemme i år, men neste år DA...!
Venter spent på bilder fra utbyggingen hjemme hos dere :) Og på nye interiørprosjekter hos deg :)

Ha en fin uke, Alex! :)

-trine- sa...

Kent va så sinnsykt bra...!!!Kunne lett opplevd den konserten på nytt igjen! :))