03 juli 2010

Masse jobbing, litt shopping og alt for lite søvn..


Denne lørdagen har vært helt fantastisk rolig! Har slappet helt av og bare kost meg ;)
Etter en arbeidsuke og mange arbeids helger etter hverandre var det endelig tid for en frihelg. Var supergodt og få sovet i 17 timer natt til i dag og den søvnen lever jeg lenge på. Tro meg ! ;)

(dårlig bilde på grunn av mobilkameraet)
I går kom det en hel palle med Black Design så da var hele min dag berget. Masse flotte farger gjorde susen for hele duk og pute avdelingen ! :)

Denne uken har jeg til og med gjort et skikkelig 70-talls innkjøp. Nok en gang på nille! ;)

Denne muggen med matchende glass har samme mønster og farger som jeg forbinder med 70-tallet. Ikke at jeg levde på den tiden. Var ikke en gang planlagt men jeg kan forestille meg hvordan det var.

Synes ikke de var så verst og er jo skikkelig sommerlige. Og sommer det trenger vi her oppe i nord hvor vi ellers bare har grå skyer og regn med et lite glimt av solen innimellom. Men altså, det er ikke ofte ;)

Blogges!

- Alexander -

3 kommentarer:

Camilla sa...

JA! Vi hadde absolutt trengt en butikk som solgte Green Gate! Kanskje noe for dere? ;)
Heldigvis kan man bestille det meste på nett, ellers hadde ikke jeg overlevd å bo her oppe.

Ha en fin søndag, Alexander!! :)

Camilla sa...

Skulle likte å se hva som befant seg bak pappen og kartongene ;)

Artige glass og mugger, trenger litt farge på sommeren.

Sommerklem, C.

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Den muggen og glassene var knalle!! Kunne godt tenkt meg noe sånt selv... :D

Ha en flott søndag.
:)