13 juli 2010

Lenge leve dårlig døgnrytme og latskapen!


God morgen alle sammen! Pussig at jeg sier det? Kanskje litt. Men for meg begynner det å bli ganske normalt og sove hele kvelden å stå opp på denne tiden av døgnet :)
Har nemlig ødelagt døgnrytmen min totalt i helgen på grunn av sene kvelder og tidlige morgener grunnet Midnattsrocken. Jaja, nå står jeg opp om morgenen etter par timers søvn og går på jobb. Etter jobben sover jeg i fem-seks timer uten å spise middag først. Når jeg da står opp i elleve-tolv tiden er jeg døds sulten og spiser middag. Deretter er jeg lys våken :)
Helt feil døgndytme!

Som du ser på bildet ovenfor og nedenfor så er det flere ting som slår inn på meg. Latskapen blir større og kreativiteten mindre. Ikke bra !
Jeg liker å være kreativ og finne på nye ting. Rommet mitt har sett helt likt ut i lang tid, om man ser bort i fra rotet og klærne som det bare blir mer og mer av.

Tenkte jeg skulle ta meg en runde med den lille "rydde tryllestaven" i kveld og gjøre rommet sånn halvveis strøkent ;)

Men først må jeg bare få orken over meg. Håper på at den besøker meg i kveld allerede ! ;)


Bildene er tatt med mitt splitter nye kamera! Mitt Samsung ST500 kjøpte jeg på torsdag og er superfornøyd med det til at det bare er et digitalkamera. I utgangspunktet skulle jeg ha Nikon men jeg ombestemte meg fordi jeg ville ha kamera fort og føler at det er tryggere å kjøpe på nærmeste el-butikk enn å bestille fra useriøse internett butikker!

Kanskje dere skjønner nå hvorfor det har vært stille på bloggen i lang tid ? :)

- Alexander -

Ingen kommentarer: