21 juli 2010

Kreativiteten min er tilbake!


Hei alle lesere som virkelig gidder å sitte å vente på at det skal komme et innlegg fra meg her oppe i regnfulle nord!
Jeg skal i alle fall ikke unnskylde meg med at jeg har lite tid, for det er bare løgn. Sannheten er det at jeg har så mye fritid for tiden at jeg fyller den opp med å sove. I tillegg er jeg så lite kreativ at her i gården er det bare facebook som gjelder når pc-en slåes på. Selv om jeg egentlig vil lese interiørblogger og skrive litt på min egen lille blogg er jeg bare ikke kreativ nok. Har bare ikke hatt gnisten til å gjøre slikt ;)

Men her om dagen endret alt seg! ;) Jeg fikk plutselig lyst til å "farge" opp rommet litt og jeg tok turen innom jobben. Har forresten ferie nå bare sånn at det er sagt..
Fant frem noen lilla duker og telysglass og dro hjem for å fikse og ordne littegranne :)

Med alle fargene på kommoden blir det skikkelig sommerlig! Bra at man i alle fall kan ha sommer inne, når ikke solen ser ut til å vise seg på yttersiden.


Da jeg først var i gang med å gjøre rommet litt mer fargerikt så gikk jeg likesågodt i boden å fant frem det lilla floss teppet. Jeg trodde egentlig jeg var over floss perioden min, men der tok jeg feil ;)

Om noen dager drar jeg sørover på 4H leir. Nærmere bestemt til Moelv i Ringerike kommune i Hedmark, en plass jeg aldri før har vært. Jeg gleder meg kjempemasse til og komme meg bort fra kalde Finnmark i hele 9 dager :)
Blogger nok meg om det en annen dag.


- Alexander -

3 kommentarer:

Camilla sa...

Hyggelig å høre fra deg igjen!

Har vært stille fra meg noen uker også nå... skjer så mye annet at tiden dessverre ikke strekker til.

Sommerklem fra meg.

Anonym sa...

Ringsaker, ikke Ringerike

Anonym sa...

This site is the greatest world-wide-web site. . Cheers Glenn Prolonoff!