08 juli 2010

Kommer sommeren til Midnattsrocken ? :)


Etter det jeg ser ut vinduet i dette øyeblikk og leser på værmeldinger ser det endelig ut som om vi skal få sommer (?).
Jeg håper noe inderlig at vi endelig får denne sommeren opp til nord og denne helgen passer det perfekt! Ned mot sjøen så det nesten litt skummelt ut tidligere i kveld men nå ser det ut som om tåka letter. Og det er supert! Tror jeg ?


Og om du ser nøye etter kan du se at det lyser på holmene ute på sjøen. Det er nemlig sola, som vi dessverre ikke har sett så mye av denne sommeren frem til nå. Har jeg et inderlig stort ønske om:)
I morgen starter midnattsrocken, det største som skjer i Lakselv i løpet av et år. Folketallet dobles mange, mange ganger og det er helt vilt. (sånn i forhold til vanligvis..)
I morgen drar jeg og lillesøster en tur på familiekonserten med Alexander With, Firstimpression (aldri hørt om..), og Sunstroke Project som var Moldovas MGP bidrag i år ;)
Seinere på kvelden drar jeg og mamma avgårde for å høre Wig Wam, DDE og noe annet tull.

Dette er altså årets plakat. Mange store navn synes i alle fall jeg ;)
Er fortsatt helt usikker på om vi blir å dra fredag og lørdag, eller bare en av dagene, eller ingen dager i det hele tatt. Har et lite håp! Men må bare finne ut hva mamma og pappa bestemmer seg for :)

- Alexander -

Ingen kommentarer: