04 juli 2010

"Etter regn kommer sol" - Håper jeg fortsatt på..

Det er ingen hemmelighet at vi ikke har noe pent vær her oppe i nord. Herregud som jeg savner sol og sommervær! Jeg trenger mindre regn og mer solskinn :)
Jeg trenger å se mer av en slik himmel med mer blått og mindre hvitt pluss en stor sol ;)

Og MYE mindre av dette været hvor man nesten ikke ser fjellene på andre siden av fjorden..

Dette været gir meg så lite energi at jeg nesten ikke får meg opp av sengen om morgenen. Vil bare sove hele dagen.. Sukk..

Har hver kveld et håp om å kunne trekke opp persiennene og se dette ut gjennom vinduet! Pluss den store gule solen da..:)

Håper fortsatt på sommer i nord. I mellomtiden ønsker jeg alle en riktig god sommer videre, sol eller ikke ;)

- Alexander -

1 kommentar:

Anonym sa...

This site is the most helpful web site. . Cheers Glenn Prolonoff!