10 juni 2010

Velkomstgave fra Rom 123


For en stund tilbake bestilte jeg et abonnement på Rom 123 og samtidig valgte jeg å få denne velkomstgaven. Har jo ikke akkurat bruk for de selv men de passet perfekt inn på kjøkkenet vårt sammen med Perfect Homes kjøkkenserie..:)

Mamma låner de enn så lenge men jeg blir sikkert å ta de med meg til høsten ;)

Kaffeboksen ble kaffeboks, men te-boksen ble sukkerboks! Alt er lov når man ikke ser det som er bak..

Små søte lokk var det også ! :)
Kjempefornøyd med denne gratisgaven..

- Alexander -

4 kommentarer:

Ninas Interiør sa...

Hei på deg! Takk for koselig kommentar hos meg for leeenge siden!

Så fine de boksene var! Sånne kunne jeg tenke meg på kjøkkenbenken!:)

Ha en fin uke! Hilsen Nina

Camilla sa...

Kjempe fine, skulle hatt den serien til sukker, mel, musli, pasta etc også =)

Family-rammen i innlegget under var nydelig, utrolig skjønn!

Klem Klem.

Romantikk-takk. sa...

Kjempefiiine bokser,nå ble jeg misunnelig.;) Du har så flott blogg,så hyggelig med en gutt som blogger. :)Klems.

Thing sa...

Kjempe fine!
Og den rammen under her var KNALL fin! Jeg vil også ha en slik!

Å grattis med 6'er i Naturfag
Kjempe bra!