25 juni 2010

Skolefri = Hektiske dager


Selv synes jeg at jeg har skikkelig hektiske dager, selv om slike dager er helt normale for mange. Har begynt å jobb så nå skal jeg jobbe så og si hver eneste dag frem til 20. juli :)
Bare koselig å jobbe selv om føttene mine ikke er helt vant til å gå 7 timer på murgulv i flate sko. Jaja, det kommer seg vel utover sommeren sånn som det bruker å gjøre ;)
Uansett, det jeg skulle frem til var at jeg hadde fulle dager. Etter jobb er det masse annet å gjøre. Her i huset er vi begynt å rive for å gjøre klart til utbygging og i den anledning har vi sortert bort masse skrot og rot som vi egentlig ikke trenger..

Nå over til noe helt annet! Jeg er ferdig grunnskolen og nå ser jeg frem til mange år man skole, i alle fall et par :)
Mine planer er basert på et serviceyrke men har tenkt litt at og frem på om jeg kanskje har valgt feil linje men er kommet frem til at det er helt rett! ;)

Fikk til og med en gave av skolen for å ha brukt ti år av mitt liv på grunnskolen..
Rosen var jo kjempefin den da ! ;)


I dag har jeg og Jan-Andre vært på en aldri så liten telttur ute i hagen. Jeg kjøpte med nemlig splitter nytt telt i forrige uke som måtte testes ut! I morgen skal jeg kjøpe gardiner til den så det skal bli kjempekoselig :) Vet jeg er litt rar siden jeg vil ha gardiner i teltet, men bare la meg være litt rar..

Dagens innkjøp bestod av;

Himmelblå sesong 3 er nå endelig kommet ut på DVD og den havnet selvfølgelig i min handlekurv :)
I tillegg kjøpte jeg en ting på nille og litt småting i glass men det skal du få se mer av i løpet av helga :)
På Europris kjøpte jeg også en ny sprayboks så nå skal jeg spraye om en bordlampe jeg har stående. Bare følg med !

I morgen skal jeg på gallavisning av Sex and the City 2 !
Hadde aldri trodd at jeg var typen til noe slikt men etter og ha pratet med litt forskjellige folk så hørtes det jo kjempemorsomt ut! Det blir konkurranser, rød løper, stilletthælløp (jeg skal altså ikke gå i stilletthæler), og selvfølgelig må alle værer pyntet :)
Dette tror jeg nok blir kjempespennende og det er ikke ofte at noe slikt skjer i Lakselv. Kan vel trygt si at dette er første gang ;)
Så i morgen i lunsj pausen går turen innom våre to klesbutikker for å finne meg noen fine klær !
Gurimalla hvor jeg gleder meg!

- Alexander -

1 kommentar:

ide-puffen sa...

Hei og hopp.
Gratulerer med vel overlevd grunnskole hi hi. Blir spennende nå når du kan velge rettning videre selv.
Godt å jobbe i sommer sikkert....ja for lommeboken altså.

Det blir spennende med Gallavisning av Sex and the city da. Så eneren faktisk denne uka. Kul film og maaange fine kjoler.

Ha en fin helg

Klem
Randi