01 juni 2010

Ryddesjau på rommet


Har tatt meg en skikkelig rydde sjau her på rommet i kveld. Begynte å bli litt for rotete her inne og etter besøk i ettermiddag så ble det bare enda litt verre.. Neida, alltid koselig med besøk men det blir jo litt rydding etterpå da..:)

Senga måtte blant annet byttes på og det kommer til å bli helt himmelen å legge seg i kveld. Er bestandig godt å legge seg i helt rene sengklær! Spesielt i helt mykt bomull sateng sengklær. Får skikkelig hotellfølelse..:)
Beholdt de samme pynteputene fordi jeg rett og slett synes de er så fine og fargerike ;)

8 hodeputer må til for og få den nattesøvnen som trengs..

En av mine favoritter; Min harmoni pute :)

- Alexander -

1 kommentar:

Malin sa...

Stilig med så mange puter og forskjellige puter, syns jeg :D

Artig blogg, la deg til som følger :D