15 juni 2010

Opprydding fører til oppussing


I dag har jeg og mamma hatt en ordentlig rydde og vaske dag her hjemme. Det hele begynte med litt kasting. Et helt gammelt klesskap havnet ut på gårdsplassen og masse av dens innhold!

Sånn kan det gå når skapene blir såpass lealaus ;)

Og som du ser har det vært mye opprydding hjemme hos oss i det siste. En hel henger full pluss at det sikkert skal mye mer på der. Og som man vet så betyr opprydding at man finner gamle glemte ting, som dette..

..fine speilet fra Casa Interiør eller Perfect home (?).
Med litt oppussing og pussing så skulle speilet bli akkurat som jeg ville ha det! :)
(noen som vet hvorfor det kommer strek under teksten? Det finnes jo ikke på menylinjen en gang..)

Midt under oppussingen så speilet slikt ut..:)

Resultat;

Synes faktisk at det ble ganske bra..:)
Ville jo selvfølgelig ha det i hvitt egentlig, men vi hadde ikke mer hvitmaling og jeg hadde ikke tid til å vente ;)

Men med nærmere ettertanke så fant jeg ut at det passer superbra sammen med den maritime stilen min ! :)


I morgen tar jeg og Jan-Andre turen over til Alta hvor vi skal hjelpe Linn-Mari som er en venninne av oss med å flytte ut av hybelen sin. Vi skal vaske rundt og pakke ned alle sakene.
I tillegg skal vi innom Amfi senteret som er superstort til Finnmark og være! Men gjett hvem som ikke skal handle! Jeg!
Har lovet meg selv, Linn Mari og mamma og ikke kjøpe noe som helst. Men vet ikke helt enda om det går for jeg kjenner meg selv såpass godt. Uheldigvis..
Vet at jeg er en shopoholiker fra topp til tå!

- Alexander -

2 kommentarer:

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Hei hei :))

Trengs en oppryddning innimellom , berre lekkert det ja!! :) Vet ikke hvorfor det kommer strek under skriften din , jeg bruker windows live writer til å lage blogginnlegg...mye mye bedre enn på blogspot ;)) Synes jeg da!
Speilet ble lekkert!!!

Ha en fin dag videre..

Smil :)

Huldra sa...

Stilig! Tror du skal være glad for at du ikke hadde hvitmaling jeg, for den ble riktig så fin i grått. :)