08 juni 2010

Min nye Perfect Home tavle


Denne tingen var nok den fineste tingen som var i pakken. Synes i alle fall jeg selv..:)
Hadde ikke sett i katalogen at det var magnettavle og krittavle i ett! Men det var jo superbra. Her kan jeg henge beskjeder til meg selv også ser jeg de rett før jeg løper ut døra om morgenen..

Hengte den opp rett bak døra men den døra er som regel alltid lukket så det gjør ingen ting :)


Noen som vet hva det som står øverst betyr ?


Men nå må jeg begynne med skolearbeidet igjen! Om to dager er det muntlig eksamen i naturfag. Grøss og gru.. Trakk oppgaven som het "vann". Her skal jeg ta for meg alt jeg har lært om vann gjennom ti års grunnskole. Morsomt! Niks ..

- Alexander -

4 kommentarer:

Hvite engler sa...

Hei! Det øverst på tavlen din,betyr postkort :)

Camilla sa...

Stemmer det som Hvite engler sier ;)

Nydelig tavle var det!
Klem C.

ide-puffen sa...

Kjempe fin tavle på en deilig blå vegg.
Ha en deilig sommerdag

Randi

KATRINES INTERIØR sa...

Lykke til med eksamen! :) Og så flott tavle. Utrolig artig at en ung mann blogger om interiør, unikt og gøy :) Ha en fin dag!