22 juni 2010

Lillebror som dåpsbarn


Det ble ikke så mye blogging på meg denne helgen akkurat. Hadde vel egentlig sett for meg en stressende helg med masse besøk. Min kjære lillebror hadde nemlig dåp i går, eller blir vel egentlig i forgårs siden klokken er rundet midnatt.
Lørdagen gikk til jobb, borddekking, ordning, matlaging, kjøring at og frem osv. Søndagen var jo ikke akkurat noe mindre stressende.

Da vi så at vi ville ha koldtbord og kaker i flere uker var vi tvunget til å gjøre noe. Så jeg og mamma dro på mamma sin jobb med kaker og mat og på pappa sin jobb gjorde vi akkurat det samme! I dag fikk jeg endelig sengen min tilbake igjen så i natt skal jeg få en god natt søvn før vitnemålutdelingen i morgen kveld :) ¨

Legger med litt bilder i samme slengen ;)

Lillebror i dåpskjolen..:)

En liten søting blei han ! ;)

Pappa, mamma og lillebror og to gudforelderpar pluss at han hadde et par til som vi ikke ser på bilde..

Familiebilde. Haha, vi ser nu snodig ut..:p

Bildekaker er alltid fine ! ;)

Og lillebror var glad og fornøyd siden dagen gikk kjempebra. Blei både kaker og litt brus på han ;)

- Alexander -

1 kommentar:

Anonym sa...

Han e så skjønn! :D