14 juni 2010

Interiør innkjøp :)


I går ettermiddag når jeg var ferdig på jobb dro jeg og familien min over til Alta en liten snartur. Hadde allerede sett for meg i hode hva jeg skulle ha og hvor jeg skulle finne det..:)
Kremmerhuset ble hovedbutikken, definitivt!
Fant masse fint der, akkurat som vanlig. Aldri noe stygt å finne der, i så fall er det sjeldent ;)

Lotuser er kjempefine og har alltid ønsket meg noen slike! I alle fall ganske så lenge..

Og en boks i samme stilen gjorde det bare enda bedre !

Synes at dette skiltet var så søtt så det har fått en kjempesynlig plass på den ene takbjelken.


På Black Design fant jeg to søte små blomstervaser/flasker som fikk en vindusplass sammen med den på bilde nedenfor :)



Sink bøtten fant jeg på Europris og kostet bare 20 kroner ! :)

Og kjøper man mye trenger man inspirasjon, og det får man fra dette bladet! Det beste norske interiørbladet man får tak i, synes jeg. Selv om det er litt dyrt er det verdt alle pengene..

- Alexander -

4 kommentarer:

Camilla sa...

Jeg har også de telysholderne, stilige i skjell.
Flink du er til å sy, symaskin står på ønskelisten her i huset. Vet ikke om vi kunne blitt gode venner, men jeg hadde vunnet kampen tilslutt ;)

Klem C.

Tovepia sa...

Hei på deg, fant deg hos idepuffen og ble nysgjerrig..ikke ofte man finner hankjønn her:O)

Så flink du er!!! Du har virkelig øye for det vakre, herlig!

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Heisann! Takk for titten og koselig hilsen. :) Han er så god, 7-åringen min. ♥

Så mye fint du hadde funnet deg. Likte spesielt godt "bøtten" og de to skiltene! :) Kunne god tenkt meg noe sånt selv.

PS Misunnelig på deg som har symaksin... (he-he)

Håper du har en fin kveld.
Klem
:)

Huldra sa...

Kjempefin stil du har! Elsker glass i mange farger selv, og falt jo fullstendig for det du viser her. :)

Likte meg her inne hos deg jeg, og legger meg til som følger. Håper du tar en tusletur innom meg også. :)

Ha en super, solrik dag! =D