06 juni 2010

Helgens mest skuffende innkjøp!


Helgens mest unyttige kjøp ble denne tv benken! Hadde egentlig noen planer med den, men de gikk i vasken så akkurat i denne stund ligger tv benken fortsatt i esken godt gjemt i boden..
Den opprinnelige planen min var i alle fall ikke at den skulle ligge der men at den skulle inn på rommet. Skulle ikke ha tv'en på den men skulle bruke den foran sengen som en benk. Hadde sett for meg i hode mitt at jeg skulle ha noen fine kurver i hyllene under sammen med noen småting. Oppå skulle jeg ha noen puter eller kjøpe skumgummi og stoff å sy en lang pute som skulle ligge over hele..

Men som du hører så gikk jo disse planene i vasken på grunn av plassmangel! Kanskje jeg en gang ommøblerer slik at jeg får den inn på rommet ? ;)

- Alexander -


1 kommentar:

aase sa...

Da er det jo bare å starte ommøbleringen med en gang da Alexander!! Det hadde jeg gjort, det hørtes jo så lekkert ut!!