14 juni 2010

Gjett en gang hvem som kan sy !


Hei alle mine kjære lesere! Ser at det ikke har blitt noe blogging på meg de siste dagene. Men det kommer av helt naturlige grunner. Har vært helt sinnssykt opptatt til meg og være!
Har vært med venner stort sett hele helgen og har nettopp kommet hjem nå. Har hatt en kjempekoselig helg ! :)

I går var vi på en aldri så liten shopping tur i selveste Alta. Fant en masse fint som du skal få se i et nytt innlegg om noen få strakser..

Men!

I går fant jeg en gammel symaskin! Jeg fant frem lin stoffet som jeg hadde liggende og hadde en plan. Jeg trengte en krittpose til den nye tavlen og en duk.

Ikke noe galt med stoffet i alle fall..

Men når symaskinen ikke funket måtte jeg finne frem denne leke symaskinen som syr som en klokke..:)

Ble både krittpose..

..Og duk på meg :)

*Stolt over meg selv* ;)

- Alexander -

1 kommentar:

Camilla sa...

Alexander, du imponerer meg!! Ka du ikke kan?? :)