03 juni 2010

En stykk skadet finger


Dagen i dag startet med et legebesøk. I går i trimmen på skolen så skadet jeg nemlig en finger når vi spilte basketball! Enda et bevis på at sport er farlig og at den tryggeste trim måten er å gå en helt vanlig tur.. Legen mente at den ikke er brekt man at jeg skulle sendes til røntgen om den ikke ble bedre innen mandag.

Litt mye bandasje for bare en finger ?


Jaja, snart fungerer den nok som den skal igjen ! :)

I dag starter jeg og min familie på helgetur til IKEA i Happaranda for å shoppe litt saker og ting.. Gleder meg kjempemasse ! :)
Blir sikkert ikke så mye blogging på meg om jeg ikke er heldig og finner meg et nettverk jeg kan bruke ;)

- Alexander -

6 kommentarer:

aase sa...

Uffda, det så jammen ut som den er brukket med den bandasjen ja!! Du får holde deg til tastatur og blomster, så slipper du slike skader vet du!! God bedring med hånda de!!

Kos dere på shopping du, vanskelig å forestille seg helgetur til Ikea når man bor 15 min unna....

Klem Aase

Ida sa...

Hei, God bedring herfra! Klem Ida

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Oj... :(

Det hørtes ikke godt ut! Får tro den ikke er knekt, da... God bedring og kos deg masse på handletur!

:)

Camilla sa...

I told you so!!
Bra du fikk sjekka det i allefall :)
God tur! :)

Chiline sa...

Hei

Au hørtes ikke så godt ut med fingeren din. Får håpe den ikke er brukket!
Fin blogg du har. Så her kommer jeg nok til å titte innom ofte ;)

God tur til Ikea i helgen, det blir nok kjekt. Og riktig god bedring med fingeren.

Ps. Gjorde meg ingen ting at Tyskland vant MGP nei ;)

Klem Chiline

-trine- sa...

Nå må jeg bare innrømme at jeg er skikkelig misunnelig på deg som har dratt på helgetur til Ikealand!!!
Synd med fingeren din..må være forsiktig neste gang du gymmer ;)