06 juni 2010

En liten gave kan føre til så mye..


I dag fikk jeg en liten gave av naboene som ha vært i syden noen uker. Skjellene som skulle fungere som stearinlys passer jo kjempegodt inn sammen med de maritime tingene mine..:)


Kjempesøte var de ! :)

Men når man først var så godt i gang så kunne man like gjerne bytte litt om på alle små tingene i hele rommet!

Hyllen over tv'en blir fra nå av min diverse hylle med litt av hvert :)

Kommoden består nå av de maritime tingene mine..:)

Stearin lys skjellene passet inn perfekt her :)



- Alexander -

4 kommentarer:

Camilla sa...

Så fint!
Stilig det bildet på veggen.

Klem C.

Martilie sa...

Liker kjempegodt det maritime hjørnet ditt -HERLIG!!

Så kos gave da, midt i blinken..

Ha en flott kveld!

Tove

Det lille huset med druehagen sa...

Hei og takk for kommentar inne hos meg. Hengekøyer er deilige, men farlige;)
Må si jeg er kjempe imponert over bloggen din! La meg inn som følger, og legger deg like godt inn i blogglisten min!! Skal bli spennende å følge deg videre!!
Ha en flott søndagskveld.
Klem fra Gro-Beate

BROCANTE sa...

Hei Alexander - så koselig at noen gutter også interesserer seg for interiør da! Takk for hyggelig kommentar fra deg! Ha en fin uke!