02 juni 2010

En lilla "klæsj" i vinduskarmen :)


I dag gjorde jeg et innkjøp på Rema 1000. Så nå er det enda en ny blomst i vinduskarmen. Må jo nemlig kjøpe ny etterhvert som de andre dør bort. Har ikke akkurat grønne fingre av en eller annen grunn. Har en mamma som planter i ett og en pappa som vanner og klipper plen hele sommeren. Det er vel ikke akkurat noe som ligger i blodet da..:)

Var så fin farger på den at jeg bare måtte ha den med meg hjem :)

Satt den i en stor te kopp og vips...

...så passet den perfekt inn med resten av plantene..;)

Lurer på hvor lenge den vil leve hjemme hos meg ?

- Alexander -

4 kommentarer:

hvitstil.com/Christine sa...

hei Alexsander. Takk for koselig kommentar. Du vet- vi som er fra små plasser i nord må vite å kose oss når vi først er i storbyen. Ha en god dag i Nord.

Christine

Ida sa...

Den lever til den dør... som hos meg også! Har ikke grønne fingere jeg heller, men vi som ikke har det får jo fornyet oss litt da;-) Fin blogg du har forresten, den skal jeg følge! Klem Ida

Hvite tulipaner sa...

Hei:)
Oppdaget bloggen din ved en tilfeldighet og likte veldig godt det jeg så og leste:)
Koselig med gutter som er interessert i interiør synes jeg!

Jeg har heller ikke grønne fingre, klarte faktisk å drepe kaktusen til min mann som han har hatt i over 10 år, og den var stor altså,vi snakker om 1,5 meter. *ooops* Men jeg ble tilgitt heldigvis:)
Liker best ferskskårne blomster jeg da.

Ønsker deg en fortsatt fin onsdag!
Klem

Camilla sa...

Tja si det... håper den lever lenge nok til at du får nytet den litt iallefall ;)

Jeg har helelr ikke grønne fingre, men orkideer, de trives godt her hos oss, selv om mange mener de er vanskelige å holde.

Klem C.