10 juni 2010

Familie ramme og 6'er på eksamen!


Da vi fikk Perfect Home pakken vår for noen dager siden fulgte det også en ramme som mamma hadde bestilt med. Jeg synes den var kjempefin så jeg bare måtte lage et innlegg med den..:)

Akkurat i den stilen jeg liker! Jeg tror jeg må bestille meg noen rammer i denne serien en gang..

Family...

Mamma fikk flere flotte ting som kommer her etter hvert :)
I dag fikk jeg forresten post! En velkomstpakke fra Rom 123. Hiver ut et innlegg om det seinere..

Gjett hva jeg fikk på muntlig eksamen i naturfag om vann i dag? Jeg fikk *trommerslag* 6'er ! :)
Jeg er superglad!

- Alexander -

3 kommentarer:

Det lille huset med druehagen sa...

Heisann og gratulerer masse med 6'ern, kunne jo ikke ha gått bedre;)
Hilsen Gro-Beate

Ida sa...

Hei! Stilig ramme, og grattis med sekser! De henger høyt! Klem Ida

Camilla sa...

Gratulerer nok en gang, Alexander! :) Æ visste du kom til å greie 6'ern! :)

Ha en fin dag!

Håper vi sees før skolen slutter :)