07 juni 2010

Alle Sex and the City sesongene på vei til postkassen :)


I kveld gjorde jeg nok et innkjøp på CDON !
Kan ikke huske sist gang jeg bestilte meg noen filmer eller noe sånt. Må jo være evigheter siden. Hadde en plan om å bestille en tv serie så jeg har noe som tar lang tid å se. Derfor falt valget på Sex and the City! Alle sesongene i en boks :)
Synes alle skriver og snakker om den nye sex and the city filmen og kjenner jeg Lakselv kino rett så vil ikke vi få den hit for sikkert uti juli! Derfor blir det litt oppvarming med denne boksen til 349 kroner, som var et helgetilbud..:)


Men får denne samlingen kommer i postkassen skal jeg kose meg med samlingen nedenfor :)
Nemlig alle Frustrerte Fruer sesongene som hittil er kommet på DVD. Den neste sesongen, altså sesong 6 kommer på markedet på min bursdag, 6 oktober..:)

Har samlet på disse sesongene i fem år og hele samlingen står øverst i DVD-skapet mitt som står utenfor soveromsdøren..

Regnet sammen hvor mange timer jeg kommer til å bruke på alle sesongene. Og det kom faktisk opp i rundt 71 timer! Nesten tre døgn sammenhengende..:)

- Alexander -


2 kommentarer:

Malin sa...

Ohh, sko esken <3 SATC er virkelig elsk, du kommer til å elske serien :D Og det var jo et knall tilbud du fikk!!

Camilla sa...

Dumt laptopputen ikke ble med deg hjem, da vet du hva du skal kjøpe nestegang ;)
Kjenner jeg gjerne skulle hatt den SATC esken selv, setter den på ønskelisten, sammen med masse annet...

Klem C.