20 mai 2010

Strax ferdig med oppussings prosjektene!

Nå er jeg ferdig med tre av mine fem pågående oppussings prosjekter!
Har gjort ferdig to hyller og en knaggrekke og er så og si ferdig med den ene kommoden. Må bare kjøpe nye knotter til skuffer og dører. Stolen som jeg holder på å pusse opp blir jeg ferdig med i morgen når jeg får kjøpt stifter til å stifte stoffet fast med..:)

Nesten alle møblene er klare til å flytte inn i et nytt og lyst rom, mest sannsynlig til helga :)

I morgen har vi fri fra skolen så da går turen til Lakselv for å kjøpe knotter til to kommoder, maling til kommode nummer to, kroker til den ene hyllen som jeg har ordnet og sikkert litt småtteri ! :)

- Alexander -

4 kommentarer:

Tina sa...

Flink du er da!

My home is my Castle - by Kari sa...

Hei på deg :)
Såå moro å finne deg i interiørverdenen !!
Flott blogg du har og jeg gleder meg til å følge deg videre :))

Kari

Henriette sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen. Oppussingsprosjektene dine blir kjempe fint,gleder meg til å se resten.
Henriette

HEIM sa...

Heisann Alexander! Kom tilfeldigvis forbi og synes selvsagt det er fabelaktig med en gutt som blogger om interiør :) Har veldig lyst til å følge deg videre!

Klem
Lilli