16 mai 2010

Snart inn i nytt rom

Om ikke lenge skal jeg bytte rom med lillesøster siden vi skal bygge ut huset og endre litt på hvem som har hvilke rom. Det nye rommet som jeg skal få er egentlig helt nyoppusset men der en en del småting som skal gjøres før jeg flytter inn. Og etter det så må jeg og pappa ordne litt i mitt gamle rom. Noen år i samme rom setter mange spor i veggene. Spesielt når gutten som har bodd der liker å bytte på hylle plasser og liker å henge opp nye bilder på helt nye plasser..:)

I det nye rommet er det en blå vegg, ikke så baby blå som det ser ut på bilde. Men allikevel ganske så lys blå. Før syntes jeg ikke det var så lekkert men har tenkt litt og tror det blir å passe litt inn i min shabby chic stil som jeg skal ha der inne..:)
Og med dette bilde over senga på en av de hvite veggene vil det bli superfint! Akkurat samme blåfargen som er på den ene veggen.

Som du ser så er det noen småting som må fikses. Spesielt litt liste jobb og slike ting..

- Alexander -

Ingen kommentarer: