12 mai 2010

Shopping i Tana Bru

Det er slettes ikke hver dag at man er på shopping i Tana Bru. Og når man først er på shopping her så må man jo bare kjøpe det man finner. Selv om det ikke er mange butikker så er det ganske bra butikker. Greie og fine butikker som faktisk ikke er så dyre som man skulle trodd..

På helsekostbutikken eller hva man skal kalle det fant jeg "acnix". Den skal forebygge kviser :)
Den lille svampen skal jeg bruke for å få møblene som jeg har malt til å se gammel ut. Kjøpte forresten ikke svampen på helsekostbutikken men på Idé ;)

På Rema 1000 ble det et innkjøp av et nytt blad som jeg kan kose meg med..

På Idé fant jeg også melkeskummer til bare 55 kroner !

Og noen lerretsbilder for bare 69 kroner per bilde :)
Er storfornøyd med dagens innkjøp og hvert øyeblikk legger jeg ut et innlegg med kanskje dagens beste kjøp !
- Alexander -




1 kommentar:

-trine- sa...

Se der ja....varer fra butikken vår!Kult! På tide at du stikker innom igjen...vi har fått inn endel fint siden sist du var der! :))