17 mai 2010

Planlegging til hver minste detalj

Fant et ordentlig lurt internett program i ste. Fikk tegnet opp hele det nye rommet som jeg snart skal få. Etter helt nøyaktige mål. Vinduer, dører og møbler målte jeg opp og la det inn i programmet. Slik at jeg kunne planlegge rommet helt nøyaktig..

Det er så vanskelig med penn og papir fordi da vet du ikke helt målene og man må bare se sånn ca. om møblene passer dit og dit. Men denne gangen vil det bli perfekt!

Sengen min skal stå omtrent midt på veggen med to nattbord, ett på hver side og den nye stolen som jeg kjøpte på loppemarked ved siden av der.

Har en kommode som jeg skal begynne å pusse opp om ikke så lenge og den blir stående omtrent her. Ved døra og nært sengen så jeg ser tv'en :)

Inni kroken med vinduene skal jeg plassere ørelappstolen min og den lengste kommoden. Over skal jeg henge det lange blå bilde mitt som matcher den ene blå veggen :)
På høyre side av kommoden skal klesstativet mitt stå og på veggen blir det nok å komme noen knagger..

Bare så det er sagt så ser ikke møblene mine slike ut. Bortsett fra sengen og nattbordene! Men ellers er det bare møbler som lå inni programmet som jeg laget etter nøyaktige mål så jeg fikk plassert de..:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir jo kjempefint :D - Kristine

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon