16 mai 2010

På tide med ny sykkel..?

Tenkte jeg skulle være litt sprek i dag så jeg tok frem sykkelen. Hadde faktisk glemt hvor dårlig stand den var i fjor og fikk nesten litt sjokk når jeg så hvordan den så ut! Herregud, sykkelen er jo ikke to år en gang og ser ut som det er bestefar sin sykkel fra tenårene..

Bare litt rusten ?

Tror jeg blir nødt til å kjøpe meg en ny sykkel i løpet av sommeren. Pappa har i alle fall fikset den her sykkelen litt så den i alle fall er brukbar :)

- Alexander -

2 kommentarer:

Camilla sa...

Jeg har en sykkel til salgs om du er interessert :) Ganske ny faktisk :)

Heidi - Beauty&Living! sa...

Takk for kommentaren på bloggen min :) Og bloggen din var kjempe søt! Mye fin lesing her inne.

Får håpe det blir ny sykkel på deg i sommer ja ;) hehe

Ha en fin Søndag :)