09 mai 2010

Oppussing av møbler

I kveld startet jeg med oppussingen av noen møbler vi hadde hengende i en bod. Ble ikke brukt til noe som helst så da tok jeg det ! Fant frem en slitt bukse og en slitt jakke, elfenben farget maling og en kost :)

Begynte først med at jeg bare skulle male denne lille søte hyllen som egentlig er en kjøkkenhylle av noe slags slag (?) Synes den var litt søt og jeg hadde planene klare for den. Men så..

Gikk jeg en tur til gjennom boden og da fant jeg denne! De passer jo perfekt i lag og fra siden har de nesten samme form og fasong. Kommer nok til å bli super bra til slutt ;)

Resultatet så langt ser slikt ut. Trenger nok et tynt strøk til enkelte plasser. Og så skal jeg pusse de i hjørnene og få de til å se naturlig slitt ut.

Gleder meg allerede til jeg får nytt rom og får hengt opp disse herlige hyllene :)

- Alexander -

1 kommentar:

Sandra sa...

Det pleier jeg å gjøre også! :) Synes det er gøy jeg, når man ser hvor fint resultatet blir! :)