28 mai 2010

Oppussing av kasse slash hylle

I dag hadde vi en ganske så stor rydde sjau på jobben. Utrolig så mye rart man kan samle på..:)
Men tror det kommer til å bli veldig fint i butikken når de er ferdige med alt der. Da er plutselig gammel butikk som ny igjen ! :)

Det jeg skulle frem til var at en kollega av meg fant noen kasser som skulle kastes men som var brukbar. Vet ikke helt enda hvordan jeg skal bruke den. Om jeg skal henge den opp på veggen, la den stå på kommoden eller noe sånt.. ? Vet ikke helt enda ;)

Ville jo selvfølgelig ikke ha den i trehvit så derfor ble det malejobb på meg i dag også :)

Men i den nye boka til meg og mamma sto det at møbler som skulle bli chabby chic skulle males sort først. Så jeg tok bare lakkboksen og lakket kassen helt lett. Så lot jeg det tørke litt før jeg fant frem malingsboksen igjen..

Resultatet ble som jeg ville det skulle bli. Skal enda pusse det litt til før jeg tar den opp på soverommet. Liker ting gammelt og slitt vet du ;)

- Alexander -

Ingen kommentarer: