15 mai 2010

Ny taklampe

Driver og planlegger det nye rommet mitt som jeg har gjort mye i det siste. Har i alle fall fått for meg at jeg vil ha en liten enkel lysekrone. Kanskje en slik lysekrone med en vanlig lampeskjerm også henger det ned fin pynt fra midten. De er både stilige og flotte.

Noe sånt som bilder over kanskje? Bare at den må være i hvit. Vi selger slike på jobben min men må nesten vurdere hvor mye jeg egentlig vil betale for en taklampe. Er jo ikke akkurat den som kjøper en taklampe og har den resten av livet. Har nå blitt litt skifting innimellom de siste årene..

Men jeg må jo innrømme at slike klassiske lysekroner også er fine. Spesielt denne synes jeg var nydelig. Må bare sjekke prisen før jeg finner ut hvor nydelig den egentlig er ;)

- Alexander -

Ingen kommentarer: