05 mai 2010

Ny blogg, nye muligheter


Da har man laget seg en ny blogg. Tenkte jeg skulle prøve ut blogspot og hittil virker det veldig bra. Enkle måter å endre både design og innleggene på. Føles skikkelig befriende å slippe unna alle HTML kodene som følger med i redigerings verden til blogg.no
Hadde ikke planer om å slette den andre bloggen før jeg har fått testet denne en stund. Så dermed blir det dobbelt blogging fra nå av ! :)


Slenger med noen bilder innimellom, bare for å prøve meg frem litt :)

Siden dette er MIN blogg må du regne med at du vil få høre mye syting fra meg om mitt pengeforbruk, og da spesielt om de tingene du ser på bilde over. Jeg har kanskje en avhengighet som får meg til å kjøpe det meste jeg kommer over av klær eller så har jeg bare alt for lite å gjøre (?)
Forresten så kjøpte jeg klesstativet i går ettermiddag på Europris for 200 kr. Nettopp fordi klesskapet mitt er, eller var helt stapp fult !

Mye av bloggen min vil også gå til rommet mitt. Litt av rommet ser de i bildet over og under..

Noe jeg bestandig har hatt på min gamle blogg har vært at jeg sagt; "Snakkes ! ;D" på slutten av alle innlegg. Grubler over om jeg skal finne på nytt eller om jeg skal beholde min "signatur" ? Vanskelig spørsmål som surrer i hodet mitt som du hører ! :)

4 kommentarer:

Jan Andre sa...

Så gøy!:)Slett den andre bloggen din:) Blogspot er mye bedere:)

Anonym sa...

Bruk heller wordpress ;)

Jan Andre sa...

Hysj på deg mr Anonym:)

Camilla sa...

Ny blogg :) Helt enig i at blogspot er best..!
Tar gjerne i mot et blad om hage og uteplass :)