15 mai 2010

Nok en dag på jobben :)

I dag har jeg hatt nok en koselig dag på jobben. Men i dag så kjøpte jeg faktisk ingen ting! La ikke av noe heller! Og dette må jo være ny rekord for meg ! ;)

Ryddet og styrte masse der i dag fordi jeg synes det er viktig å bytte litt om i butikk hyllene for å få litt forandring. Da ser det ut som nye varer samtidig som man får prøvd nye ting..:)

Kjempe flotte ull pledd fra Berger (Høie).
Har så lyst på et selv men det er jo ikke hver måned at man klarer å tenke så langt når lønna kommer inn ;)

Black design

Vi har fått en masse nye kurver og sånt pluss noen nye duker :)

Blant annet de stripete fra Black Design er fra vårens kolleksjon. Synes de er kjempe sommerlige..:)

Vår nyheter fra BD

De stakene er jo litt tøffe, men vet ikke helt om de passer inn i min stil enda ;)

Da har du fått sett en liten del av butikken hvor jeg jobber, altså Møbelringen Lakselv. Jobben som jeg trives kjempegodt i ! :)
Skal gjøre det til tradisjon å legge ut bilder når jeg har vært på jobb..


- Alexander -

1 kommentar:

Huldra sa...

Sikle sikle.. Lilla, grønt og blå toner.. Lykke! Nå fikk jeg lyst til å reise sporenstreks for å shoppe, men legger bånd på meg og sier nei.. Har en del prosjekter på gang, så jeg får heller ta meg i nakken og gjøre det jeg skal.

Skjønner godt du kommer hjem med mye fint derfra ja. :)
Bare sånn av yr nysgjerrighet; hvor mye koster pleddene? Det øverste var jo bare helt herlig.. ;)