16 mai 2010

Når jeg legger meg kommer jeg til himmelen :)

Ja, da var de nye sengklærne på plass i senga. Har ikke rørt noe siden jeg la det på og skal la det ligge helt til jeg skal legge meg. Blir en deilig søndagsmorgen i morgen! Gleder meg til å stå opp til helt strøkent rom uten noe rot og hybelkaniner..:)

Min ganske nye seng, min store tykke dobbeldyne, mine seks ganske nye hodeputer og masse andre puter! Er det rart man elsker å sove ?


Green...
...Means HARMONY

Synes det var litt tøft med knappene på hodeputa :)

Har jeg forresten vist denne saken jeg fant da jeg var i Tyrkia ? I alle fall så er det en nøkkelring som skulle "bringe lykke". Tror ikke helt på slike ting men jeg tror på en ting og det er at den passet rett inn i rommet mitt. Har hengt den fast i bordlampa og synes den kvikket den ellers så kjedelige lampen opp litt..

- Alexander -

Ingen kommentarer: