27 mai 2010

Latingen tar bilder ut vinduet


I kveld har jeg vært skikkelig lat. Har vært godt plassert i god stolen stort sett hele kvelden og sett på den fine kveldssolen. Speilrefleksen lå nede i yttergangen og orket ikke gå ned å hente det. Snakk om å være lat.. Men av og til synes jeg det er lov å være lat. Jeg og mamma gikk jo enda en lang tur i dag så da er det hvert fall lov å være lat ! :)

Tok i alle fall noen bilder med mobilen ut av vinduet.:)
Kvalitetet er ikke så bra men man ser jo sånn ca hvor fint været er..

Nede til høyre ser du noen eksempler på min fars alt for tidlige 40 års krise. Hos noen kommer den fem år før og da blir gårdsplassen og ledige plasser fylt med båter, campingbusser, snøfresere, boder, osv..
Himmelen var faktisk MYE mer oransje i virkeligheten. Er bare telefonen min som tuller litt ;)

1 kommentar:

Bare Mio sa...

Hei,
Så kjekt du vil være med på min Give Away. Har notert deg for lodd nr.30. Lykke til.