27 mai 2010

La meg vinne på mitt neste skrapelodd ! :)


Fant en nettbutikk som jeg aldri har vært på før nå nettopp. Var ikke noe spesielt jeg var på jakt etter men så kom jeg over denne magasinholderen. Tenkte den ville passe ypperlig ved siden av senga og de nye nattbordene som jeg snart skal kjøpe. Her kan man plassere de nyeste interiørbladene og litt andre ting så det ikke blir så ensformig.. :)

199 kroner skulle Sofies Villa ha for denne skjønnheten ! :)
Vurderer veldig sterkt om jeg skal bestille eller ikke. Vanskelige valg man har her i livet.. Hadde jo bestemt meg for kjøpestopp så tror jeg må vente litt. Eller kanskje jeg kjøper skrapelodd i morgen og om jeg vinner da er pengene ment til denne tingen.. Lurt ;)
Jotex sine sider fant jeg også noen småting som jeg vurderer å kjøpe men akkurat nå avhenger alt av skrapeloddet mitt i morgen! Tingene på bildet over kostet 69 kroner (?) ..:)
Dette buret har jeg allerede planer for og det skulle de ha 49 kroner for :)

Denne saken til 49 kroner hører til planene mine og hører i lag med buret på bilder over :)
Stoffet er forresten ikke brennbart, så ikke bekymre deg for huset vårt!

Nå avhenger alt av det eller de skrapeloddene som jeg skal kjøpe! Kjære Norsk tipping og Yess, la meg vinne..:)

5 kommentarer:

Anka sa...

God kveld. Takk for koselig kommentar på bloggen min:) Det er mye fint i alle disse nettbutikkene. Det dukker nesten alltid opp en nettbutikk man har sett før;)

Hilsen meg.

LykkeLise sa...

Så moro, første gutten jeg har sett med interiørblogg:) JA til flere gutter i blogglandia;)

Klem Lise

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei ! :)

Så hyggelig å se en gutt her ute i blogglandia, ordentlig gøy ! :)

Så mye fint du har på ønskelisten din, den magasin holderen var helt nydelig. ♥

Ønsker deg en riktig fin helg ! :)

Klem Anette

Camilla sa...

Så gøy å se at det er gutter her inne blant alle damer:)
Likte bloggen din.
Lykke til med skrapeloddet imorra...håper du vinner en slant:)
Legger meg som følger hos deg,slik at jeg finner tilbake til deg.
Ta gjerne en titt hos meg også!

Trinemor sa...

Hei - koselig blogg, artig å se noen unge gutter som er opptatt av interiør også :)
Ønsker deg god vinnerlykke på neste skrapelodd!
Forresten - har du forsøkt å "ta lodd" på give aways mange interiørbloggere har her inne? Det er i allefall en enkel måte å skaffe seg litt lekre godbiter til hus og hjem :) Og så er vinnersjansene ganske gode - og så er det gratis å delta :D
Lykke til! Klem, Trine