27 mai 2010

Kremmerhuset inspirasjon pluss litt til :)


Legger nok en gang ut litt inspirasjons bilder fra Kremmerhuset. Dette er nok min favorittbutikk som jeg har tilgjengelig og kan gå inn i og ikke bare bestille fra nettet. Det triste er bare at den ligger to timer unna meg og det blir sjeldent at man tar seg turen til nettopp Alta.. Synd det men enn så lenge får jeg kose meg med litt inspirasjons bilder :)

Lyst, fint og friske farger skal det være om du skal få opp den riktige sommerstemningen :)

Klart glass med farger er alltid fint..

Prikker, stettfat og rødt er jo også skikkelig sommer da! Om man ikke bruker for mye rødt og det blir jul i stedet for.. Ikke lurt.



Jeg er ingen mesterbaker og kan helt ærlig si at jeg bare baker muffins en gang i året, kanskje.. Men det kan jo være at man ble muffins ekspert om man hadde et muffinsstativ å putte muffinsen i ? ;)

I morgen har vi skolefri siden vi hadde eksamen i dag. Gikk sånn passe bra føler jeg og tror ikke jeg kunne gjort de så mye bedre. Nå er den verste delen kommet, ventingen på resultatet.. Grøss og gru! I morgen skal jeg derfor ta meg en jobbedag. Butikken jeg jobber i, altså Møbelringen Lakselv holder på å bygge om. Jeg elsker oppussing og ommøblering så dette skal nok bli gøy! Gleder meg allerede til å se hva de har gjort denne uken..:) Artig med forandring!

Man må jo nemlig tjene litt penger om man skal dra på Harry tur til IKEA. Unnskyld alle IKEA elskere for at jeg kaller det HARRY tur men det er jo nettopp akkurat det det er. Campingtur til Sverige for å kjøpe billige møbler og ting ? ;) Kan det bli mer Harry egentlig ? :)

- Alexander -

5 kommentarer:

ide-puffen sa...

Hei Alexander.
Så fine ispirasjonsbilder du har lagt ut. Jeg fikk en videre ide....med å bruke gamle flasker i streng og blomster i. Jeg ønsker meg det indiske "sølvfatet også.
Koselig du vil følge meg.

Ha en fin kveld

Randi

-Mia- sa...

Fin blogg du har!! Mye bra inspirasjon her! Ha en fin helg! Klem-Mia

jordbærpiken sa...

Hei på deg!

Kremmerhuset er en butikk jeg også liker godt. :)

Ja, skulle gjerne hatt den lille boden som bad. Vi hadde opprinnelig tegnet et eget bad innenfor walk-in garderoben, men så forandret vi det slik at hovedbadet ble større. Så får vi se om vi kommer til å angre eller ikke. :) Gøy å bygge hus iallefall.

Lykke til med eksamensventingen! :)

Har en drøm... sa...

Heihei, for en flott blogg! Artig og se at en gutt på din alder virkelig har sansen;o)
Kremmerhuset er en av mine favoritter også, alltid mange små skatter og finne der...

Klem line

Camilla sa...

Kremmerhuset har som vanlig mye fint! :) Det sølvfatet kunne jeg absolutt tenkt meg! Polkadotter er sommerlig, ja! Og man syns rødt er for mye "jul", kan man jo bruke en annen farge ;)

Ha en fin fredag :)