09 mai 2010

Konfirmasjon

I dag var det tidlig opp av senga, rett i bilen og i full fart utover til selveste Honningsvåg. Skulle nemlig i konfirmasjon :)

I konfirmasjoner skal man alltid smile ! :D

Pynte seg..

Og ikke minst.. Sjekke ut gamle bosteder. Dette er forresten en del av Nordvågen. Her bodde jeg fra jeg ble født og frem til jeg gikk i 3. klasse. Hvorfor ? Nei, spør!
På bildet og på avstand kan det se ut som det er en liten og koselig plass. Men når man kommer inn i bygda ser man hvor forjævlig det egentlig er. Mange fine hus men et stort flertall av slitne og alt for godt brukte hus. Mesteparten av malingen henger jo ned gjennomveggene og ligger på "plenen" ved veggkanten. Der det finnes vinduer så er de punktert eller med noen planker spikret foran. Jaja, sånn er det.
Har i alle fall bestemt meg for at jeg ikke savner plassen i det hele tatt :)

- Alexander -

1 kommentar:

Bæstevænnan du hadde sa...

Savne du ikke vænnan du hadde :( ?



M & L