31 mai 2010

Jeg hater mandager


"Jeg hater mandager" av Pusur syntes jeg passet veldig godt i dag! Kan ikke huske sist jeg hadde en så trasig dag.. Det hele startet da jeg dro opp persiennene i morges å så regnværet. På skolen ble alt bare enda verre. Hele 4 stk i 10. klasse og det eneste fornuftige vi gjorde var å pusse på trekoppen vår. I tillegg så fikk jeg innmari ondt i hode etter et par timer inne på sløyden..

Da jeg kom jeg var jeg bare enda verre og hele ettermiddag lå jeg i senga å sov. Ikke så jeg noen grunn til det for da jeg våknet var jeg bare enda verre..
En så grå dag kan jeg sannelig meg ikke huske og ha hatt på lenge.

Nå tilbringes resten av kvelden foran tv'en. Enkelt og greit! :)

Jeg hater mandager!

- Alexander -

3 kommentarer:

Martilie sa...

Pyton med sånne dager, men som du sier -det er ikke ofte!

Nyt en sløv kveld foran TV (det skal jeg :) og før du vet ordet av det er det tirsdag og nye muligheter..

Ønsker deg en flott tirsdag! :-)

Tove

Tulip sa...

Så koselig med kommentar inne hos meg:)
Synes det er kult at en 15 år gammel gutt blogger om interiør. Det tror jeg ikke mange som gjør.
Synes bloggen din er flott:)

Mandager kan være tunge, ja.
Håper morgendagen blir bedre for deg!

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Heisann.

I dag er det ny dag... Håper denne dagen har vært bedre for deg.
:)

Ønsker deg en flott dag videre.
:)