24 mai 2010

IKEA handleliste


Har surfet rundt på IKEA sine hjemmesider i et par timer og har funnet alle ting som jeg skal kjøpe på IKEA turen om to uker..:)

To stk nattbord av denne typen til 499 svenske kroner per stk :)

På nattbordet; To slike lamper til 29 svenske kroner pr stk !
Og vekkerklokke må man ha selv om den gode gamle klokkeradioen er det eneste som får meg opp om morgenen ! :)

Ved stolen skal jeg plassere dette bordet men vurderer sterkt om jeg skal lakke/male det hvitt eller bare beholde det sånn det er ! :)

Den gamle "panda søppeldunken" min gikk i søpla i går og da må man jo ha ny ! :)

Begynner helt ærlig å bli litt lei av alle floss teppene mine så skal prøve å legge et slikt teppe på gulvet..:)

- Alexander -

1 kommentar:

Anonym sa...

herregud kor flink du e! :D -frida