06 mai 2010

Gammel meierikasse og annet rustent

Hadde litt tid til overs i sted og gikk meg en tur ut i boden. Der fant jeg et par gamle "skatter", eller hva man nå skal kalle det. Jeg kaller det for skatte i alle fall ;)
Mamma sa hun fikk det for noen år siden av en dame som skulle kaste det. Hun hadde egentlig tenkt å bruke det i hagen men nå er det mitt !

En gammel meierikasse med gammelt verktøy, noen kroker, en saks, en gammel vinflaske og to syltetøyglass :)

Usukret kondensert melkekasse har nå blitt en del av mitt interiør !

To syltetøyglass med rustne lokk kan brukes til så mangt. Kanskje med noen fine steiner og litt skjell oppi ?

Sjekk den gamle nøkkelen!


Hva synes du om gamle saker og ting ? Selv liker jeg det selv om jeg ikke helt vet om jeg skal gidde å bruke det gamle verktøyet enda.
Legger ut bilder seinere så dere får se resultatet av de nye sakene

- Alexander -

Ingen kommentarer: