29 mai 2010

Gårsdagens lille prosjekt ferdig :)


Noen som fikk med seg innlegget mitt i går om oppussing av en liten hylle/kasse? I dag ble jeg i alle fall helt ferdig med den og er kjempefornøyd med resultatet. Men det er jeg jo stort sett alltid ! :)

Vet ikke helt enda hva jeg skal bruke den til så foreløpig får den stå på veggseksjonen som forresten også er nyoppusset..

Synes den ble ganske så "shabby", her ved mine små bokstaver som passet helt perfekt ! :)

Disse to Black Design telysglassene fikk også en plass i hyllen. Har en plan om å henge de opp en gang men frem til da får de stå her ;)


Nede i boden fant jeg et servise som mamma og pappa bruke for mange år siden. To kopper og to te-fat fikk også en plass her..


Har du ikke sett hvordan den så ut før så er det bare å gå tilbake i innleggene så finner du den nok, helt sikkert :)

- Alexander -

1 kommentar:

Huldra sa...

Joda, jeg så den i det andre innlegget, og den ble knallefin nå. Du er duktig, og har virkelig øye for detaljer. :)

Ønsker meg noen sånne kasser jeg også! Hmm.. Tror jeg skal spørre pent om å ta en tusletur på låven til nabo`n. Der vet jeg det er mye spennende som ikke er i bruk. =D